Wednesday, March 24, 2010

skali ambe tertulis laaaa

ari ni....errr..25mac2010..bersamaan dgn 9rabiuakhir1431....dlm 27 tahun,5bln,16 hari,errr braper jam dok tau...aku bleh tgk alam dunia ni..lamer tu,sblm ni aku ada doh duk alam lain tp aku dok igtla ganer:-)....dlm jangka masa ni,mcm2 doh aku tempuhi...mcm2 ambe royak deme....kenangan sumer tu...dakpela,yang tu,aku criter smula kekgi...ni just pendahuluan...zaman skoloh dulukan ada,kalu buat kerja kursus ker,tesis ker,mesti ada pendahuluan...:-)apa2 pn aku syukur sangat dgn diri aku skarang..yerla..still bernafas dgn bergaya,ada family yg hebat,member2 jgn royakla...perfect,tp takdokla 100%,kena plok ada sorang amoi tu berkenan kt aku,tup2 jadi wife aku skarang..hahahaha...my loving3 tahap dewa...nurhazura hiew:-)so my wife...kalu dlm blog ni ada criter psl zaman dulu2,jgn terase n pk bkn2 plok ea....u always one n only:-)
sekarang aku dh menjadi husband org,jd anak yang hebat kepada...mak n ayah akula..:-)tp yer ker hebat?dakpe,aku criter smula....adik n abg kpd adik bradik aku...n member kepada member2 aku yg hebat2 blaker....musuh?dok taula ada dok,kalu ada pn ada aku kisah?hahahha...aku dok brehi baloh ngan org ni...tp kalu ada org tu nok baloh ngat ngan aku...aku dok lawan kot,takut...hahahahah....abis doh zaman baloh2 ni,kirer zaman skarang ni,kalu bende remeh temeh nak cari psl mmg aku tak layan la...lainla kalu ada kena mngena psl family aku..tu silap yg teramat besarla kalu cari psl:-)...
aku ni muka jer nampak jahat,berlagak,bekeng tp asal nyer takdokla sgt sumer tu....org dok wak hal aku ok jer....bekeng2 aku pn,still berebut org nak naik dgn aku gi offshore,so aku tak taula manernyer bekeng aku ni...mungkin psl aku keturunan siam kot..hahaha,jgn tak tau,ayah kepada mak aku org siam pure....lari dr thailand psl adala kes ckit kt saner,pegi tnah melayu...jumpe plok mummy kepada mak aku yg jelita tu,n lahirla cucu dia yg sorang ni....
apa2 pn tak kisahla...janji aku tak nyusahkan org....wokeyla sumer....just sesi pengenalan....nnti akan bersambung n terus bersambung selagi sehinggala sampai aku dh tiada lagi....:-)jika aku sudah tiada,simpan semua tulisanku,jgn dikesali lagi....hahahaha....n aku berharap sangat org yg dekat n syg dgn aku akan baca tulisan aku....lagi2 mak n ayah aku...tp biarla aku sudah pergi ke alam lain plak...wassalam....

2 comments:

  1. bro..tuko saiz tulisan tu...kecik sgt...hehhe

    ReplyDelete
  2. hahahaha,okla tu...besor2 org dok brehi tgk kekgi:-)bereh bro

    ReplyDelete